Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 161 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Falešná vzpomínka
Hermanová, Petra ; Kowolowski, František (oponent) ; Vlková, Veronika (vedoucí práce)
Pohyblivý obraz. Příběh. Spal to, co netvoje je.
Automatická detekce témat, segmentace a vizualizace on-line kurzů
Řídký, Josef ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit webovou aplikaci, která dokáže automaticky detekovat a segmentovat témata z videozáznamů on-line kurzů. Při následném přehrávání zpracovaných záznamů má uživateli vizualizovat záznamy z ostatních, tématicky shodných, on-line kurzů. Tento dokument obsahuje popis daného problému, představení použitých nástrojů, popis realizace, princip fungování a popis uživatelského prostředí výsledného systému.
Application of Social Media Networks in Marketing Communication
Hubáček, Robin ; Buchtela, Karel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master thesis describes the issue of using social media in marketing communication of chosen company. The aim of this thesis is to analyze the current situation in the company and to propose a new solution, i.e. marketing tools, which the company can use in the future. The first part summarizes the issues of marketing, marketing communication and social networks. The analytical part includes analysis of the external and internal environment, analysis of the competitive surroundings as well as SWOT analysis. The design part then proposes new possibilities for the use of social media, analysis of their efficiency and detailed design of promotion on the domestic market, all together with international reach.
Technology and Society
Hrbek, Jan ; Neuwirthová, Ludmila (oponent) ; Smutný, Milan (vedoucí práce)
This bachelor thesis is focused on problems related with the most sophisticated IT technologies such as the Internet, smartphones, the Internet portal YouTube and defines terms such as YouTuber, streamer and streaming. It also deals with the way how these technologies influence people and our society. In the thesis, both positive and negative aspects of these technologies are described.
Distribuce multimediálních dat v síti Internet
Vodák, René ; Szőcs, Juraj (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Práce pojednává o přenosu multimediálních dat v síti Internet se zaměřením na tvorbu webových stránek s využitím aplikačních rozhraní API, která jsou dostupná na stránkách společnosti Google, a tvorbu nezávislého video portálu s použitím open-source skriptů ClipBucket a PHPmotion. Rozebírána je problematika přenosu video a audio dat s využitím webových prohlížečů. Jsou zde popsány protokoly a kodeky pro streamování videa ve webových prohlížečích. Podrobně je popsána především vlastní tvorba webových stránek se začleněním aplikací API přímo do zdrojového kódu HTML, a vytvoření nezávislého video portálu s kompletní konfigurací serveru pro hosting. Jako přílohy jsou uvedeny vytvořené webové stránky s video obsahem, nezávislý video portál, laboratorní cvičení na praktické vyzkoušení a začlenění multimediálního obsahu a praktická ukázka administrace video portálu.
Relax
Froncová, Tereza ; Helia De Felice, Jennifer (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem virtuální relaxace a kontrastem mezi idealizovanou krajinou a běžnou realitou. Téma kompenzace krajiny je velmi obsáhlé a široce zasahuje do psychologických a kulturních rovin, kdy například obraz přírody může představovat místo odepřené primární čistoty a nebo nedosažitelného ráje. Jako inspirační zdroj posloužil fenomén relaxačních videí na internetovém serveru youtube, které se specializují na několika hodinové statické záběry do nádherné krajiny s autentickým zvukem. Cílem práce je uskutečnění živé akce a pořízení videozáznamu. Přesto proces absurdně dlouhé cesty za ideálem zůstane nepřenosný.
Rizikovost online marketingové komunikace značky Engine Tables
Pokorný, Marek ; Plachký, Leoš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zjistit, analyzovat a zhodnotit všechny možná rizika online marketingové komunikace značky Engine Table. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. Analytická část se zaměřuje na seznámení se značkou, marketingovou problematikou, PEST analýzou, analýzou trhu a konkurencí. Dále se v této části budu snažit analyzovat všechny možná rizika, která mohou vzniknou v prostředí online marketingové komunikace. V poslední části jsou následně hodnocena jednotlivá řešení, jejich efektivita, finanční náročnost, celkový přínos navrhovaných řešení, veškerá možná rizika a řešení jak jim je možné předejít.
Informační strategie firmy
Sedlařík, Vladimír ; Maštalíř,, Roman (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou služby YouTube a následným popisem jejích hlavních nedostatků. Na základě teoretických postupů a provedených analýz je cílem navrhnout službu, která odstraní hlavní problémy YouTube, vybudovat kolem této služby firmu a posléze tuto službu uvést na trh. Tato služba při tom nebude YouTube nahrazovat, ale bude jej vhodně doplňovat. Dále zde bude představena možná struktura, strategie a informační strategie této nové firmy a její odhadované finanční výsledky v prvních několika letech.
Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané společnosti
Medková, Kateřina ; Dofková,, Jekaterina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce popisuje problematiku využití sociálních sítí v marketingové ko-munikaci u vybrané společnosti. Cílem práce je analýza současné situace ve spo-lečnosti a návrh nového řešení, tedy marketingových nástrojů, které může společ-nost v budoucnu využívat. V první části je shrnuta problematika marketingové komunikace, marketingového a komunikačního mixu a sociálních sítí. Analytická část obsahuje analýzu vnitřního i vnějšího prostředí, analýzu konkurenční pozice společnosti, a také SWOT analýzu. Návrhová část pak zhodnocuje komunikační kanály používané v současnosti a ukazuje nové možnosti využití komunikačních kanálů spolu s předpokládanými náklady, které bude nutné vynaložit.
Akční plán marketingové komunikace FP VUT v Brně prostřednictvím sociálních médií
Červený, Benjamín ; Kita, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Sociálne médiá v dnešnej dobe predstavujú určitý nový priestor pre komunikáciu, marketing a propagáciu firiem s okolitým svetom. Práca sa zameriava na analýzu aktuálneho stavu marketingového plánu a spôsobu propagácie na sociálnych sieťach konkurenčných fakúlt a Fakulty podnikateľskej VUT Brno. Hlavným cieľom práce je vytvoriť akčný marketingový plán Fakulty podnikateľskej na sociálnych sieťach so zámerom na zvýšenie počtu uchádzačov o Fakultu podnikateľskú.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 161 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.